Incepand cu date de 06 ianuarie 2013, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a fost pus la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS - 021 9551 pentru a obtine informatii referitoare la modul in care se pot face sesizari sau reclamatii cu privire la produsele si/sau serviciile achizitionate si/sau prestate (conform Ordinului 473/2012 din 03.12.2012).


Operatorii economici au obligatia sa afiseze placheta care sa contina urmatoarele informatii:

  • TELEFONUL CONSUMATORULUI INFOCONS - 021 9551, linie telefonica cu tarif normal;
  • adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protectia consumatorilor si comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, in a caror raza teritoriala se afla operatorul economic;
  • adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro

Atasat gasiti lista Comisariatelor Regionale pentru Protectia Consumatorilor si Comisatiatele Judetene pentru Protectia Consumatorilor si modelul de placheta care trebuie afisat.